Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2018 07:57 - Мило ми, човечество..
Автор: sofisofi Категория: Поезия   
Прочетен: 2881 Коментари: 7 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Пътищата са лепкаво кални, 
пустините са душевни, 
оазисите в ръцете ни, 
мило ми, 
психо-човечество... 
Къде сгрешихме, човечество? 
Санскрит е мъртъв език... 
птици вижнам да плуват
до онзи мъртъв войник... 
И все пак, 
мило човечество, 
родено от звездна любов
огънят на сърцето ти
строй вечно път нов




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - добро утро„софия!
22.01.2018 08:04
това амплоа ти отива,мила..
многоо ме възрадва,многоо..
нежно, силно, мъдро, както го можеш..
гушка..
цитирай
2. sofisofi - Привет, Юле!
22.01.2018 08:07
Поздравче!
https://m.youtube/watch?v=aXTS-3Iwlog
цитирай
3. vesever - И аз мисля като теб. Човечеството ...
22.01.2018 09:57
И аз мисля като теб. Човечеството отдавна е сбъркало пътя си, допускайки злото в света си и в душите си. Допускайки омразата, войната, убийството, злобата, разрухата
Имаме надежда, ако повече хора се осмислят, можем да върнем изгубения добър свят, където да царува обич, нежност, хармония, благородство.
И да шкартираме злото от Земята.
Поздрави!
цитирай
4. sofisofi - Привет, Веси! Дано не изгубим искрата на огънят, има ли я нея, има надежда. Виж клипчето поздрав
22.01.2018 10:08
vesever написа:
И аз мисля като теб. Човечеството отдавна е сбъркало пътя си, допускайки злото в света си и в душите си. Допускайки омразата, войната, убийството, злобата, разрухата
Имаме надежда, ако повече хора се осмислят, можем да върнем изгубения добър свят, където да царува обич, нежност, хармония, благородство.
И да шкартираме злото от Земята.
Поздрави!

цитирай
5. milady - 3. vesever - И аз мисля като теб. Човечеството е сбъркало пътя си, допускайки злото
22.01.2018 10:38
за мен, това е лицемерно и грозно казано,клиширано..
всички сме Творци, с Душа и Сърце..
има една секта/които правят войните,
и се борят срещу хората..
ноо, те НЕ са човеци, веселке, малка моя..
няма АД и Рай,
ти, аз, той, ние създаваме всичко..
нали имаш твоя Рай, не се кахъри за моя, моля!
че, умирам от смях...
време е да трансформираш твоите лоши мисли, а не нашите
споко за нас, ние сме Магове!
нали така, драги любими зрители?
цитирай
6. kvg55 - sofisofi,
22.01.2018 12:22
Човечеството е психясало благодарение на "елитите" си.
цитирай
7. vesever - Софи, много е добро, и много точно ...
22.01.2018 13:31
Софи, много е добро, и много точно като символика, хареса ми!
Така е, огънят не трябва да угасва, а да го предаваме и на други, които са го изгубили, за да се увеличи Светлината на Земята и тъмнината да няма власт в човешките Души.
Ето и от мен поздрав, ван Буурен е голям сладуран, и аз го харесвам, негов клип /ако и с друга тематика/, и любимата ми Шарън, уникални образи са ))
Прекрасен снежен ден от мен!
https://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sofisofi
Категория: Поезия
Прочетен: 1480686
Постинги: 660
Коментари: 2307
Гласове: 20121
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031